המוצרים והשירותים שלי

״ההכנה היא הכול. נוח לא התחיל לבנות את התיבה כשהתחיל לרדת גשם״ - פי. וורן באפט

אנחנו חיים בתקופה מאוד מבלבלת:
מסתובב המון מידע בחוץ שבמקום להרגיע מציף ואפילו מטעה.
השפה בה הדברים כתובים לא ברורה מה שמוביל לחוסר יכולת לדעת מה נכון עבורי,
התייעצות יתר עם אנשים שאינם אנשי מקצוע ותחושה מתמדת ש- "יש דבר יותר טוב שחומק ממני".
היתרון הגדול של שפע המידע והשקיפות שהביאה איתה המהפכה הטכנולוגית הוא שאנחנו יודעים שמגיע לנו יותר.

עכשיו השאלה היא איך משיגים את זה?

גם עולם הפיננסים והביטוח עבר, בשנים האחרונות, שינויים רבים, כיום סוכנים מחויבים לעבור הכשרות ומבחנים בתחומי הביטוח, שוק ההון והכלכלה מהמחמירות והמתקדמות שיש ורק לאחר מכן הם יכולים להציע סל שירותי ליווי למשפחה.

לאורך העשור האחרון התמקצעתי בכל מה שקשור לשוק ההון, התמחות בקרן פנסיה, השתלמויות עומק בעולם הביטוחי ויש לי את הידע והניסיון כדי ללוות אתכם בתחנות החשובות בחיים.
מבחינתי, תכנון וליווי פיננסי זו שליחות מתוך ההבנה שהשכלה פיננסית היא כלי לשיפור רמת החיים.
אני רוצה לראות את לקוחותיי מגיעים ליעדים הפיננסיים שהצבנו יחד ומצליחים ליצור לעצמם את רמת החיים לה הם שואפים ומגשימים את כל החלומות שלהם ושל משפחותיהם.

פגישת ניתוח תיק ותכנון פיננסי -
בונים עכשיו את העתיד שרציתם

אם יש לכם בלאגן בתיק הביטוחי, אתם לא מבינים על מה אתם משלמים: מצד אחד מרגישים שמשלמים יותר מידי אבל לא בטוחים אם זה בכלל מכסה אתכם.
לא בטוחים איך הכי נכון לחסוך לילדים שלכם או למטרות עתידיות ואם בכלל אתם מוציאים את המקסימום מהתכניות שלכם,
אז אני פה כדי לעשות ריסטרט: אני אבדוק קודם כל מה המצב הקיים ומה נעשה עד כה, אבנה לכם תכנית אישית מותאמת לצרכים שלכם. נשב ביחד, נעבור על הכל, אוודא שהכל מובן לכם ונבנה תכנית מותאמת עבורכם אישית בה נוודא שאתם ממקסמים את המוצרים הקיימים. בדיקות כאלו לא פעם חוסכות המון כספים ללקוחות על ידי ייעול התכניות השונות וביטול מוצרים לא נחוצים.

ליווי פנסיוני שוטף -
אתכם לצד שינויי החיים

לאחר שבנינו תכנית ראשונית, חשוב לדעת שזה לא תהליך חד פעמי. החיים שלנו משתנים, הסטטוס המשפחתי, עוברים מקומות עבודה, המצב הרפואי יכול להשתנות ומה שהתאים לנו בעבר כבר לא תמיד מתאים לנו היום. חשוב לי ללוות אתכם, לבצע מעקב על המטרות שהצבנו לנו, להיות אתכם בצמתים החשובים של החיים ולוודא שאנחנו מקבלים ביחד את ההחלטות הכי נכונות עבורכם.

תכנון פיננסים -
הדרך החכמה להגשים כל מטרה

יש לנו בחיים מטרות רבות ומגוונות- מצד אחד רוצים לקנות דירה בעתיד, רוצים גם לעזור לעתיד הכלכלי של הילדים. יש כל כך הרבה מידע על השקעות שונות ומגוונות וקשה להבין מה הכי טוב עבורנו. אני מאמינה שצריך לסדר את הכספים שלנו במגירות בהתאם למטרות השונות כך שבכל צומת בחיים, נוכל לפתוח את המגירה שלנו שבה יהיה כסף שישרת את הרצונות שלנו. אני חיה מספר שנים את שוק ההון ביום יום, יודעת להתאים תכנית לכל מטרה בחיים כך שתמיד הכסף ישרת את המטרות שלכם ותוכלו להגשים אותם בנחת ובביטחון שתגיעו ליעד.